lauantai 31. toukokuuta 2014

Jo joutui armas aika...

Eli siis. Persuskoulu on nyt sitten suoritettu. Äiti laittoi mulle ihanat kiharat ja kompastelin hakemaan todistukseni rehtorilta numeroa liian isoissa korkokengissä, rimpsuisessa kukkamekossa ja Lahden Gina Tricot:sta (!!!) ostetussa viininpunaisessa samettitakissa. Lukuaineiden keskiarvoksi tuli 10, kaikkien aineiden taas 9.8. Lisäksi sain sadan euron arvoisen "yleisstipendin" Lions Clubilta. (Kuulostan riikinkukolta, anteeksi.)

Elämä on mallillaan. Painan 18 kiloa (!!!!!!!) enemmän kuin painoin alhaisimmillani (kuka ikinä uskoisi), mutta who cares. (Hyvä on. Minä välitän. Tai siis ilkeä vaahtokarkkimakaroonimies aivolisäkkeeni uumenissa välittää. Sekä EHKÄ naapurin Tommi. Ei vaan. Tommia ei kiinnosta.)

Minä olen OIKEASTI onnellinen. Tietysti muutama asia potuttaa, kuten se, etten saanut äidinkielen tai ilmaisutaidon stipendiä vaikka tein kaikkeni sen eteen, tai se, etteivät kaikki mekot enää mahdu päälle. Tietysti välillä masentaa niin, että sitä vain tunkee päänsä sohvatyynyjen väliin ja yrittää tuhista ajatuksensa hiljaisiksi. Silti elämäni keskiarvo on hyvä. Tai ennemminkin kiitettävä. Ja siitä saan kiittää paitsi itseäni, myös tietenkin ihanaa perhettäni, sukuani, ystäväpiiriäni, harrastuksiani, kevättä, luontoa, tomaatteja ja valion raejuustoa.

Viimeinen viikko koulussa oli vähän turhauttava. Miksi helteet olivat ja menivät silloin eivätkä NYT? Me kävimme luokan kanssa mm. Ateneumissa ja Seurasaaressa. Sekä tietenkin Lintsillä. Minä voitin arvonnasta ankanmuotoisen säästölippaan. (Ja ostin, saakutti, neljä arpaa...)

Teatteriesityksetkin ovat nyt jo takanapäin. Hiekkalaatikko-, Musta aukko-, Yksinäisten maa- ja Leijonakuningas-työryhmille NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄIN iso KIITOS! Tämä on ollut elämäni kevät.






8 kommenttia:

  1. Hyvää kesää sullekin, rakas <3 ihanan piristävä päivitys, etkä kuule ois voinu paljoa parempaa keskiarvoa itelles mistään raapasta :D huomenna nähään (toivottavasti), nauti nytten, koska lähestulkoon itse kukin meistä on sen ansainnu :)

    VastaaPoista
  2. Onnea persuskoulun päättymisestä ja kertyneistä kiloista! Olet nykyään todella kaunis :') Ja vaikka saitkin "vain" yhden stipendin, niin oot todella ansainnut sen!
    Mutta miten helkutissa sulla voi olla noin korkea ka?! Itse kun panostin kovin kasiluokkaan ja ka nousi "vain" ysin paremmalle puolelle, mutta sun keksiarvon lukiessani tuntui, että mun kaikki työ olikin turhaa.. Älä ymmärrä väärin, en halua syyttää sua, ihmettelen vain :) Mutta kuinka paljon käytät aikaa läksyihin tai luet kokeisiin, kun ehdit samalla säveltää, kirjoittaa, tehdä käsitöitä.. Vai onko sulla vain järjettömän hyvä muisti? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos! Ja en mä oikeestaan lue koealueen kun kerran läpi. Kuuntelen vaan TOSI tarkkaan tunnilla, teen muistiinpanoja ja oon aktiivinen sekä panostan erilaisiin ei koetehtäviin kuten projekteihin. Ja hei, ysin paremmalla puolella ei tosiaankaan oo mikään huono saavutus! Mahtimahtavaa kesää sullee Viiviseni! :))

      Poista
    2. Oho! Tuokin todistaa kyllä sun älykkyytesi, ettet edes lue paljoa! Ite kun luen koealueen 3-7 kertaa läpi :o Kiitos sulle lohdutuksista ihana! <3 Ja mä laitan sulle sähköpostia reilun viikon päästä, kun maanantaina täytyy läksiä riparille ---> :)

      Poista
  3. Sulla meni loistavasti! Melkeen yhtä hyvin ku mulla ;P Olis hei kiva nähdä sua kesällä tai joskus :> oot niin mahtava persoona että tarviin sua tuomaan mun elämään väriä~

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Miten sulla meni? :D Ja hei, tunnetaanko me jo ennestään vai vaan tän blogin kautta? Voishan sitä vaikka nähäkin, vaikka uskon, että sun elämä on kyllä erittäin värikästä :D

      Poista
    2. Mulle tuli nyt kyllä pöljä olo, sori : D Jotenkin ajattelin että oon jo kertonut kuka oon mutta enhän mie ole tainnut -.-'' *olen vähän yksinkertainen lapsi hei*~ Oon jellonaprojektin Rafiki (: Elmolta terkkuja!! Olis oikeesti mukava nähdä sinuu joskus, vaikka sitten muiden jellonien seurassa :>> Meidän pitää järjestää joku miitti kesällä!

      Poista