tiistai 9. huhtikuuta 2013

Mahdistus..

Mahbhaah.

Mitäs sitä. Pihistin potilaskaverin koneen, kun omaa ei ole. Olen köyhä.

Mahdistaa. Se on itse keksimäni verbi. Se tarkoittaa sitä, että ahdistaa, mahaan sattuu ja kaipaa mahti-elettä, ryhtiliikettä, jotain radikaalia. Juonenkäännettä.

Täällä on kuuma. Kaikki potilaskaverit on lähdössä ja mä en kestä. Oon niin tutustunu ja rakastunu kaikkiin ihmisiin täällä... Kaikki joko lähtee päiväosastolle tai kokonaan himaan tai katoaa mystisesti. Mun mahaan sattuu. Taisin sanoa sen jo.

Tahdon lainata tätä konetta jatkossakin. Heti, kun keksin jotain postattavaa. Elämäni, nyt. Siinä ei ole mitään postattavaa.

Laittaisin kuvia käsitöistäni. Jos olisi kamera. Olen köyhä. Mahdistaa.

Tumblr_mkvllzqphd1r1iv4bo1_1280_large
weheartit

Haluun ulkomaille....:))

1 kommentti:

  1. No voi pientä :(
    Jakselehan toki, kyl sä sielt ennen pitkää pois pääset, ja sitten toteutuu tuo toiveeski, koskapa me suunnataan Siljalle -> Ruotsiin. Ja siitä sä tykkäät <3
    Voisin tulla sua tässä joku päivä kattomaan, jos löytyis aikaa, mut siihen asti, koetas pärjäillä :D

    VastaaPoista