tiistai 25. kesäkuuta 2013

Junnaava jumpperiasuinen juotikas - siis mä

Morjens.

Kaikki tuntuu tänään paksulta. llma on kuin hammastahnaa, posket kuin mustalla kissalla. Virkkauslankakin on paksua, oranssia kuin sen mustan kissan karvainen oksennus. Tai appelsiiniananaksen makuinen täydennysravintovalmiste.

Minun edellisyöllinen uneni oli paksu sekin, syvä kuin lampi, harras kuin rukous. Näin unta vaikka mistä. En vain enää muista mistä.






Minun elämäni on kuin jumppapallo. Kun sen päälle istuu, se menee lyttyyn.

Tahmainen olo. Vaikka kävin illalla suihkussa. Varmaankin johtuu tästä hiostavasta kelistä. Jokainen on tahmea joutuessaan hengittämään hammastahnaa.

Minä en pääse eteenpäin. En uidessani, en kävellessäni, en elämässäni. Minun lääkäriäni kiinnostavat lähinnä lääkkeet ja niiden määrääminen. Minä kärsin masennuksesta, koska näköalattomuus tappaa luovuuden. Minun painoni junnaa, ajatukseni samaten. Tahdon ETEENPÄIN.


Mitä teille kuuluu?
 Anonyymit ampiaiset, lukijat, ohikulkijat?
Mitä teidän päässänne liikkuu?

:))

Minkälaisen postaamuksen tekisin? Mistä te tahtoisitte lukea?

Hippii. Plöts.

2 kommenttia:

  1. Kerro sh-kuulumisia? Postaus lempiasioistasi, esim. lempimusiikki, -ruoka jne.? Mitä tekisit, jos kaikki muut katoaisivat päiväksi maailmasta? Rakastan sun blogia!

    VastaaPoista